loading...
ذاکرین بی کفن
مدیر سایت بازدید : 223 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

 

ولادت امام حسن (ع) - هیئت غریب مدینه امیر کلا

اسداللهی - گفتی کجاست مشکل کارت که حل کنم (مدح)
اسداللهی - دل ها رو داده به دست باد زهرا (سرود)
مقدم - ای وطنی دارم و بس (مدح)
مقدم - گدایی مال گدا و گدا دنبال کریمه (سرود)
مقدم - اسداللهی - قلب من داره می زنه با تو (شور) - همخوانی
مقدم - اسداللهی - بازم حرف های احساسی (شور) - همخوانی
مقدم - اسداللهی - مس دلمو آقا امشب تا صبح طلا کن  (شور) - همخوانی    
مقدم - بی اباالفضل دنیایی ندارم (شور)  
مقدم - زین پس به جای واژه کرببلا بگو بهشت (شور)  
مقدم - دل صبوره راه تو دوره چه کنه نوکر مجبوره (شور)

 

شب 19 ماه رمضان (هیئت پهلوان خندق)

تصویری

فرمت: mp4

تیزر

علی یا علی علی یا علی

توی دستاش قلب عاشق گرم تپیدن-شور

دل صبوره راه تو دوره-شور

مهربونم هم زبونم رفتی و بعد از تاریک شده خونه ام-واحد

شب تاره گریه داره-واحد

یا علی کعبه ازلی یا علی شعری و غزلی-واحد

من و ابر بهاری کن بازم اشکامو جاری کن-شور

تا رو فرش روضه هاتون این قدم خورد-شور

مادرم گفته بازم بدم سلام ات-شور

نه خدا شیعه تو را میخواند نه جدایت ز خدا میداند-مدح

صوتی

فرمت: mp3

تیزر

علی یا علی علی یا علی

توی دستاش قلب عاشق گرم تپیدن-شور

دل صبوره راه تو دوره-شور

مهربونم هم زبونم رفتی و بعد از تاریک شده خونه ام-واحد

شب تاره گریه داره-واحد

یا علی کعبه ازلی یا علی شعری و غزلی-واحد

من و ابر بهاری کن بازم اشکامو جاری کن-شور

تا رو فرش روضه هاتون این قدم خورد-شور

مادرم گفته بازم بدم سلام ات-شور

نه خدا شیعه تو را میخواند نه جدایت ز خدا میداند-مدح

 

شب 21 ماه رمضان (هیئت پهلوان خندق)

تصویری

فرمت: mp4

 

تیزر
من از شوق بارون به دریا زدم-شور(بسیار زیبا)
من کیه ام خاک کف پای تو-واحد(صادق رجب)
امشب هوس شراب دارم ساقی-شعرخوانی
دوباره مستم باعلی پرم میزنم من تا علی-واحد
من دیدم منه خسته سر بابا شکسته-شور و روضه جانسوز
السلام علیک یا ابا عبدالله
دستمامو ول نکن برگ نوکریمو باطل نکن-شور
کرببلا نبر ز یادم-شور
شادی هر دو جهان بی تو مرا جز غم نیست-مدح

 

صوتی

فرمت: mp3

 

تیزر
من از شوق بارون به دریا زدم-شور(بسیار زیبا)
من کیه ام خاک کف پای تو-واحد(صادق رجب)
امشب هوس شراب دارم ساقی-شعرخوانی
دوباره مستم باعلی پرم میزنم من تا علی-واحد
من دیدم منه خسته سر بابا شکسته-شور و روضه جانسوز
السلام علیک یا ابا عبدالله
دستمامو ول نکن برگ نوکریمو باطل نکن-شور
کرببلا نبر ز یادم-شور
شادی هر دو جهان بی تو مرا جز غم نیست-مدح

شب 23 ماه رمضان (هیئت پهلوان خندق)

تصویری

فرمت: mp4

تیزر

وقتی دلم تصور میکنه نفرینتم منو حر میکنه-شور

لحظه ی دل به دریا زدنه-شور

بی سر و سامون دلبرم-شور

عشق تو کرده بی سامونم-شور

نوکر اگر اسمش نوکره باید برا حسین سر بده-شور

توی این دار دنیا تویی یار و شفیقم-شور

ذکری که هر سو همش کرده هیاهو-واحد(بسیار زیبا)

از غم بنالم عشقت مدالم-واحد

از عرش اگر به دامنت گل زدن-شعرخوانی

یا حسین به یاد حرمتم هر تپش-شور(فوق العاده زیبا)

 

 

صوتی

فرمت: mp3

تیزر

وقتی دلم تصور میکنه نفرینتم منو حر میکنه-شور

لحظه ی دل به دریا زدنه-شور

بی سر و سامون دلبرم-شور

عشق تو کرده بی سامونم-شور

نوکر اگر اسمش نوکره باید برا حسین سر بده-شور

توی این دار دنیا تویی یار و شفیقم-شور

ذکری که هر سو همش کرده هیاهو-واحد(بسیار زیبا)

از غم بنالم عشقت مدالم-واحد

از عرش اگر به دامنت گل زدن-شعرخوانی

یا حسین به یاد حرمتم هر تپش-شور(فوق العاده زیبا)

 

شب شهادت امام علی ع (هیئت بین الحرمین)

من از شوق بارون به دریا زدم (شور)

امشب هوس شراب دارم (شعرخوانی)

دوباره مستم با علی (ع)(واحد)

من دیدم  من خسته ، سر بابام شکسته (شور و روضه)

دستامو ول نکن ، برگ نوکریمو باطل نکن (شور)

شادی هر دو جهان بی تو مرا جز غم نیست (شعرخوانی)

شب 22 ماه رمضان(هیئت ابالفضلیا ساری)

علی امام من است و منم غلام علی (ع)(شعرخوانی)

توی این دار دنیا تویی یار و شفیقم (شور)

ذکری که هر سو همش کرده هیاهو (واحد)

یا علی یاعلی مسجدی و نماز (واحد)

زین پس به جای واژه کرببلا بگو بهشت (شور)

بی ابالفضل دنیایی ندارم (شور)

بازم حرفای احساسی (شور)

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با تشکر از سایت های مداحان نوای ذاکرین دلسوخته نوای خلج عتیق
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 66
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 211
  • بازدید سال : 1,226
  • بازدید کلی : 51,564
  • کد لوگو حمایتی
    ذاکرین