loading...
ذاکرین بی کفن
مدیر سایت بازدید : 319 سه شنبه 31 تیر 1393 نظرات (0)

مراسم ماه مبارک رمضان 1393 حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها با مداحی حاج مهدی سلحشور و حاج سید مهدی میرداماد

 

شب دوم

مناجات ابتدایی و ذکر نام مقدسه حضرت معصومه سلام الله علیها

دوباره سفره شب زنده دارها باز شد - مناجات حضرت حق تعالی

دعای افتتاح و مناجات و روضه - بخش اول

دعای افتتاح و مناجات و روضه - بخش دوم

به زیر نور شبی از هلال نازک ماه - روضه حضرت زهرا (س)

شب سوم

ادامه ی دعای افتتاح

من نهال سه ساله ای بودم زیر بار غمت خمیده شدم - سینه زنی

اللهم رب الشهر الرمضان - مناجات ابتدایی

بخوان تا ابوحمزه ایمان بگیرد - مدح و روضه امام سجاد (ع)

 مناجات ابوحمزه ثمالی  - قسمت دوم

مناجات ابوحمزه ثمالی  - قسمت چهارم

به نگاهت بدوز این گناه مرا - مناجات

یا دائم الفضل علی البریه - مناجات

روضه سیدالشهدا علیه السلام

دعای کمیل - قسمت دوم

روضه حضرت رقیه سلام الله علیها و روضه ی شام

شب هفتم

از گریه های اصغر دلم داره میگیره - روضه

دعای ابوحمزه ثمالی - قسمت دوم

 روضه حضرت علی اصغر علیه السلام

شب هشتم

روضه حضرت علی اکبر علیه السلام - قسمت اول

دعای ابوحمزه ثمالی - قسمت اول

چیکار کنم بی تو بهشت من اینجاست - سینه زنی

شب نهم

روضه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام

دعای ابوحمزه ثمالی - قسمت دوم

ای سید مظلومان داد از غم تنهایی - سینه زنی

اللهم رب الشهر الرمضان - مناجات

من را که پر گناهم ای وای اگر نبخشی - مناجات

روضه ام الموممنین حضرت خدیجه سلام الله علیها

دعای ابوحمزه ثمالی - قسمت اول

روضه حضرت خدیجه علیها السلام ( حاج عباس حیدرزاده )

دعای ابوحمزه ثمالی - قسمت دوم

بین زن های عالمین تو بهترین هستی - سینه زنی

شب یازدهم

تو خدای من و منم همون بنده تو - مناجات

دعا ابوحمزه ثمالی و روضه امام کاظم

دعا ابوحمزه ثمالی و روضه سیدالشهدا علیه السلام

دوست دارم تا به خاک دوست بگذارم - روضه امام کاظم (ع)

شب دوازدهم

تا دلم در حرم قرب تو آید گاهی - مناجات

روضه امام سجاد علیه السلام

دعای ابوحمزه ثمالی و روضه سیدالشهدا علیه السلام

دعای ابوحمزه ثمالی و روضه حضرت زینب علیها السلام

دعای ابوحمزه ثمالی و روضه امام سجاد علیه السلام

بابی الغریب ، بابی العطشان ، بابی العریان - سینه زنی

شب سیزدهم

دعای کمیل و مناجات و روضه - قسمت اول

دعای کمیل و مناجات و روضه - قسمت سوم

از غمت ذره ذره آب شدم - مناجات

عطا کردی  خطا کردم ، خطا کردم عطا کردی - مناجات

دعای ابوحمزه ثمالی و مناجات و روضه - قسمت اول

روضه حضرت قاسم علیه السلام

شب پانزدهم

مناجات و دعا - بخش اول

به سمت پنجره ه تا نسیم می امد - مدح امام مجتبی (ع)

نروم از سر کویت چه برانی چه بخوانی - مناجات

دعای پر فیض مجیر

آقا قسم ، قسم به جان شما خوب می شوم - مناجات

دعای ابوحمزه ثمالی و مناجات و روضه - قسمت دوم

دعای ابوحمزه ثمالی - قسمت سوم

غریب حسین غریب حسین ، غریب حسین غریب حسین - شور

من بنده ی تو هستم ، عهد تو را شکستم - مناجات

مناجات خمس عشره ( مناجات التائبین ) - بخش اول

ای بازوی تقدیر خدا دست - روضه امیرالمومنین و حضرت زهرا

تاریخ مثل ساقی کوثر نداشته است - مدح مولا

 

شب میلاد امام حسن مجتبی (ع)- عشاق الحسن(ع) کاشان

بالا بگیر کشکول گداییت رو - سرود

خبری نیست اگر معجزه ای بر پا شد - مدح

آی گداها کار درست امام حسنه - سرود

کریم های دو عالم به نام زاده شدند - مدح

دوباره شب مدینه زیبا شد مه بیت الزهرایی - سرود

این حرف ها حرف یک یاکریم است - سرود قاسم وهاب

شب 19 ماه رمضان - حسینیه بنی فاطمه قم

 
 
 
 
 

دلبر و رهبر و سروری ، علی یا علی - شور

جلسه هفتگی عصر جمعه 4/27 - هیئت آل یاسین

ساعات عمر من همگی - مناجات حجت الاسلام احمدی

 
 
 
 
 

شب 21 ماه رمضان - حسینیه بنی فاطمه قم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با تشکر از سایت های مداحان نوای ذاکرین دلسوخته نوای خلج عتیق
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 66
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 270
  • بازدید سال : 1,285
  • بازدید کلی : 51,623
  • کد لوگو حمایتی
    ذاکرین